Red Line
  • Strona Główna
  • Certyfikaty
  • Referencje
  • Oferta
  • Kontakt
  • Formularz



Jakość a koszty!

11-11-2008

W obliczu stale rosnącej konkurencji na rynku krajowym i międzynarodowym firmy poszukują rozwiązań, które pomogą im na rozwój działalności, a nierzadko na przetrwanie na rynku. Zapewnienie wysokiej jakości produktów lub usług oraz rzeczowa analiza kosztów, w tym również kosztów jakości to dwa zagadnienia bez których niemożliwe jest obecnie skuteczne funkcjonowanie firmy.
czytaj dalej...

Motywy wdrażania systemów zarządzania jakością

14-11-2008

Podejmując decyzje o wdrożeniu i certyfikowaniu systemu zarządzania jakością w firmie, zarządy (przedsiębiorcy) kierują się różnorakimi pobudkami.

Można je zakwalifikować do trzech grup:

1. Potrzebę wdrożenia i certyfikowania systemu zarządzania jakością wymusza otoczenie – najczęściej strategiczny klient (klienci).

Bardzo często strategiczny klient (lub klienci) stawiają producentowi i/lub dostawcy usług bezwzględny wymóg zaprojektowania, wdrożenia i certyfikowania systemu zarządzania jakością. Jest to forma „propozycji nie do odrzucenia” i jej spełnienie warunkuje utrzymanie pozycji rynkowej, a nierzadko umożliwia kontynuowanie działalności.

czytaj dalej...

© 2007 (Your Site) Design by Igor Jovic